newheaven

Alla inlägg under juli 2012

Av Charlott Andersson - 29 juli 2012 21:40

At least! Börjar känna jobbigt att gå, ilningar ständigt! Skönt att de är så kort tid kvar nu, men ännu har de inte kommit nån slempropp!
Får se hur natten blir, har svårt att sova om nätterna då jag har fått capraltunnelsyndrom. Värker satan i händer o fingrar! Fast hoppas de blir i helgen då marcus har jobbat klart sin vecka!

Av Charlott Andersson - 27 juli 2012 05:57

Då var det bara en vecka kvar! Hoppas veckan går fort!


Saknar min stora tjej! Såååå tomt utan henne! Ska bli riktigt roligt att hon kommer hem på söndag! Fast de blir nog en sväng till till mormor då ingen bebis vill komma ut! Men snart så hoppas jag!

Och jag är inte nervös, går bara runt o längtar att de ska sättas igång mså man kan promenera som man ska!

Dom senaste tiden har jag fått capraltunnelsyndrom! De e näe fingrarba domnar bort o värker o drålar upp i hela armen! Ringdr barnmorshan, men eftersom ja har så kort tid kvar så kunde de inte göra nått, eftersom de försvinner sen efter förlossningen!

Av Charlott Andersson - 25 juli 2012 07:50

Guuuuud vad jag är nöjd med vagnen! Inte ofta ja känner att ja inte ångrar ett köpt! Brukar alltid göra de men inte den hör gången!
Så idag ska jag plocka ordning i tuvas rum! Ska bli så kul!

Av Charlott Andersson - 24 juli 2012 08:45

Idag ska vi hämta våran vagn, skönt att ha allt klart!

Fy fan så illa man har sovit i natt. Har haft skitont i armen i tre nätter nu!
Låter som capraltunnelsyndrom de kan man få sista tiden i gravisiteten. Fingrarna domnar bort och strålar upp i hela armen! Riktigt ovehagligt! Inge roligt om de ska va så här resten av tiden, känns lite som att man behöver sova ut!

Av Charlott Andersson - 22 juli 2012 10:17

Faan vad jag är händig, har gjort scones två dagar i rad nu. Riktigt gott, i fredags höll jag på att städa här hemma så de knäppte till i ryggen, har fortfarande riktigt, hoppas på att dd släpper innan de e dags för så här ont vill ja inte hs när ja ska föda!

Idag åker nikita till mormor med, hon ska vara borta en vecka kommer att ha drt så tråkigt, och kommer att sakna henne massa, hoppas bara att bebis hinner komma under tiden hon är där, de drar iväg med husvagnen i morgon bitti, de ska till mjölby, hoppas hon får de skoj o att de blir fint väder så hon hinner bada lite!

Sen när hon kommer hem är det dags för hennes sommarläxa! Får väl ta o skriva lite om mjölby och om bebisen :)

Av Charlott Andersson - 20 juli 2012 08:51

Då går man in i vecka 38. Exakt två veckor kvar till bf! Sakta men säkert så går de framåt!

Inatt har jag vaknat flera gånger, o har haft lite lätt molnande mensvärk! Hanterbart!

Igår var det ett besök hos barnmorskan! Fick en ny eftersom min hade gått på semester! Fick en riktig tjurkärring! Tråkigt! Men henne har jag bara en gång till!
Hon kollade lilla hjärtat som slog 140, där har de legat hela tiden mellan 135-140!
Hon kollade om hon var fixerad, så gott som fick ja till svar så ja frågade så de e lite kvar nej hon upprepade så gott som! Men hon skrev in i datorn att hon var fixerad!
Mätte magen gjorde hon med, 36 men hon sa att de blev ett hopp nu eftersom nan mäter olika! Sist ja var där låg de på 32!

Av Charlott Andersson - 18 juli 2012 22:10

I morgon är det barnmorskebesök, ska få en annan barnmorska, då min drar på semester! Tråkigt! Men hon är tillbaka sen när den lilla är född!
Ska dit 8.30 i morgon, lyssna på lilla hjärtat!

Tycker besöker är roliga och man ser fram emot att gå alla varje o man längtar dit :)

Tiden går fasligt sakta och de känns som att man har varit gravid i hundra år o att man har hundra år till, är så skukt less på att gå så här, nu vill ja verkligen att min lilla flikka ka titta ut! Är trött på att gå runt att bära på alla dessa kg som man har lagt på sig, o sen vet jag att kommer att få kämpa som en gris för att bli av med dom!
Just därför jag inte kommer att ge upp ammningen i första taget, o sen blir de djulöale minst två gånger om dagen, måste verkligen få bort mina 25 kg som jag har gått upp!


Bara två veckorkvarnu, hoppas på att jag inte går över tiden, då kommer jag att bli frustrerad!

Av Charlott Andersson - 17 juli 2012 12:42

Och då var det bara 17 dagar kvar! Idag har jag kännt av lite förvärkar! Inte så skönt, men samtidigt blev man glad, eftersom jag e nått sjukt less på att gå runt o va gravid, hoppas på att allt sätter igång snart! Tror oxå en del av slemmisen har gått med om det inte bara är jag som inbillade mig!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards